خرید کتونی های کپی

کفش های کپی High copy یا کپی اول در واقع کپی کفش اصلی است، کفش های کپی نسبت به کفش تقلبی یا فیک در جزئیات طراحی و تولید بسیار بیشتر مشابه کفش اصلی می باشد و کیفیت نسبتاً بهتری دارد.
خرید کتونی های کپی از نظر قیمت به صرفه تر از کتونی اورجینال میباشد زیرا نزدیک ترین مدل از نظر کیفیت و ظاهر به مدل اورجینال میباشد و از این رو قیمتی تقریبا نصف مبلغ اورجینال است .

 
فواید خرید کتونی های کپی ارزان :
 
  • قیمت پایین نسبت به محصول اورجینال و مقرون به ضرفه
  • کتونی کپی دارای کیفیت قابل قبول
  • دسترسی آسان و موجودی بالا در بازار خرید کتونی های کپی ارزان
  • جدید و بروز همانند مدل های اصلی کتونی
 
حال با این تفاسیر در مورد کتونی کپی شما خودتان می توانید که جنس اصل و مارک دار با قیمت باورنکردنی را بخرید یا خرید کتونی های کپی را به جنس اصل ترجیح دهید. در نهایت این شمایید که انتخاب میکنید ولی از خرید کتونی های کپی نگران نباشید و با غرور خرید خود را انجام دهید. شما کافیست هنگام خرید به سایز و راحتی و نوع طراحی که برای پاهای شما مناسب است توجه کنید و نگرانی دیگری نداشته باشید. برای اطلاع از قیمت و خرید کتونی های کپی و اورجینال در طرح ها و مدل ها متفاوت به سایت بوتیک 403 مراجعه کنید.






 

 
فکر نکنید که کفش هایی که در چین، ویتنام یا اندونزی تولید می شوند، کفش های "های کپی" هستند؛ اکثر شرکت های ورزشی مانند نایک، آدیداس، ریباک و پوما کارخانه هایی در این کشورها دارند تا در هزینه های نیروی کار صرفه جویی کنند. این بدان معنا نیست که محصولات ساخته شده در این کشورها محصولات کپی هستند. کفش های کپی یا فیک توسط مواد اولیه با کیفیت پایین تر و مشابه طراحی کفش های اورجینال تولید می شوند تا افرادی که توانایی خرید کفش های گران قیمت را ندارند، آنها را بخرند؛ البته به دلیل اهمیت نوع کفش و تاثیر مستقیم آن در خستگی یا سلامتی پاها، باید کفش هایی بخرید که کیفیت، راحت و بادوام باشند.
 
قیمت کتونی های اورجینال بسیار بالا است. و از طرف دیگر، نیاز به استفاده از کتونی نیز غیر قابل چشم پوشی است. بنابراین، بهترین کار استفاده از کتونی هایی است که قیمت پایین تری دارند. این قیمت پایین تر را میتوان در میان کفش های کپی پیدا کرد. اگرچه کیفیت کفش های کپی از پاپوش های اروجینال، پایین تر است اما برخلاف برخی تصورات غلط، کتونی های کپی لزوماً بی کیفیت نمی باشد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.