کتونی های کپی نایک

کتونی های کپی نایک برابر اصل به کتانی هایی گفته می شود که در بحث ظاهر بدون هیچ تفاوتی با نمونه اصلی آن تولید شده باشند، و در ظاهر و از راه دور حتی با نمونه اصلی آن قابل تشخیص نباشد.
در کتونی های کپی نایک و کتونی های کپی درجه یک حتی قالب کتونی ها باید از روی قالب های اصلی و اورجینال کپی برداری بشود و تمام استاندارد های ارگونومی در آن رعایت بشود.
 
نام نایک از نام الهه پیروزی در یونان باستان گرفته شده است. نایک (تلفظ صحیح نایکی) که امروز نام و لوگو آن برای همگان آشناست، یک شرکت آمریکایی چند ملیتی و یکی از بزرگترین تولید کنندگان پوشاک و تجهیزات ورزشی در جهان است که در سال 1962 توسط بیل بُوِرمن و فیل نایت تحت نام Blue Ribbon Sport در ایالات متحده آمریکا تاسیس شد. در سال1971  دو موسس شرکت نایک تصمیم به تغییر نام شرکت گرفتند و نام Nike  را برای آن برگزیدند. و لوگوی آن در همان سال  توسط Carolyn Davidson  به قیمت بسیار پایین 35 دلار طراحی گشته است. منظور از این لوگو بالهای الهه پیروزی است.
 








بین کتونی های کپی نایک و همین طور کفش اورجینال این برند تفاوت هایی وجود دارد. این تفاوت ها را می توان مربوط به کیفیت مواد اولیه مورد استفاده و همچنین کیفیت پارچه آن ها دانست‌. در واقع کتونی های کپی نایک با استفاده از مواد اولیه و پارچه ای با کیفیت پایین تر تولید می شود. علاوه بر آن کفش های های کپی دارای ضمانت نامه یا گارانتی نیز نخواهند بود.

از دیگر تفاوت های آن ها می توان به کیفیت و دوام آن ها اشاره کرد. در واقع کفش های اورجینال به دلیل کیفیت و همچنین دوام بالاتری که دارند گران تر نیز می باشند. اما کفش های های کپی قیمت پایین تری خواهند داشت. یک نکته دیگر که می توان در مورد تفاوت کفش های اورجینال و فیک برند نایک بیان داشت مربوط به جنس چرم و همچنین کیفیت دوخت می باشد که این موضوعات نیز در کتونی های کپی نایک کیفیت پایین تری خواهند داشت.

می توانید از میان مدل های متنوع سایت بوتیک 403، برای خرید کتونی های کپی نایک  اقدام کنید. ما به شما تضمین کیفیتی بالا با قیمتی به مراتب مناسب تر را می دهیم.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.