کتونی های کپی درجه یک

کتونی های کپی معمولا توسط ویتنام و چین تولید میشوند که از نظر ظاهری و جنس نزدیک ترین حالت را نسبت به محصول اورجینال تولید میکنند. از این رو کتونی های کپی درجه یک به علت شباهت زیادی که به محصول اورجینال دارند و تشخیص غیر اصل بودن آن کمی سخت است، طرفداران زیادتری نسبت به کتونی های کپی دارند .
کتونی کپی معمولا در چین و داخل کشور تولید میشوند که میتوان آن را درجه 2 نامید ، این کتونی ها معمولا قیمت پایین تری نسبت به کتونی های کپی دارند زیرا مواد استفاده شده بی کیفیت تر هستند و از نظر دوخت و چسب کاری نیز ضعف هایی دارند و پیشنهاد میکنیم اگر قصد ندارید هزینه زیادی برای خرید کتونی بپردازید این محصولات را انتخاب کنید.







 

شاید با خود فکر کنید که تشخیص اصل و های کپی بودن کفش مورد نظرتان کار بسیار ساده‌ای خواهد بود. این موضوع بیشتر به میزان مهارت شما در تشخیص نمونه اصل کالا بستگی دارد. یعنی اگر اطلاعات چندانی در این زمینه نداشته باشید، نمی‌توانید نمونه اصل را به راحتی تشخیص دهید، به همین جهت باید به مواردی چون میزان قیمت، شناسنامه کفش و…. دقت و توجه داشته باشید.
مثلا به یاد داشته باشید که زبانه داخلی کفشتان را مورد بررسی قرار دهید چرا که اگر کفش شما اصل باشد باید مشخصات آن در زبانه داخل حک شده باشد. سپس آن مشخصات را باید با مشخصات درج شده بر روی جعبه کفش تطبیق دهید؛ چنانچه مشخصات یکسان بودند، کفش شما اصل می باشد.
 
خرید کفش های کپی درجه یک فواید زیادی برای ما خواهند داشت. با توجه به واردات کتونی های خارجی و اصل، واسطه های زیادی که بین تولید کننده اصلی و مصرف کننده وجود دارد، باعث شده که قیمت کفش اصلی بسیار افزایش یابد. در نتیجه بسیاری از خریداران از خرید این کفش ها صرف نظر می کنند. اما شما می توانید با خرید کتونی های کپی درجه یک ، قیمت پایین تری را پرداخت کنید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.