خرید دورس مردانه

سویشرت یا دورس یکی از لباس های پرطرفدار فصل زمستان محسوب می شود همان لباسی که بر روی آستین ها و کمرش کش دارد و حتما در طول زندگی تجربه پوشیدنش را دارید. خرید دورس مردانه از جمله لباس هایی است که هیچگاه از مد نمی افتد. بلکه جالب تر اینکه هر سال با تغییرات مد دچار تغییر می شود و استایل زیباتری را برای شما بوجود می آورد.
 
خرید دورس مردانه یک انتخاب مناسب برای تهیه یک نوع لباس اسپرت است که جنس ضخیمی دارد. دورس یکی از پوشش هایی است که جنس آن از الیاف پنبه بوده و با توجه به دوختی که دارد، پارچه ضخیم تر و مقاوم تری را ارائه می کند. این نوع پارچه در دو مدل دو نخ و سه نخ ارائه می شود و غالبا استفاده از آن برای تولید لباس های ورزشی اما گرم کاربرد دارد. به همین جهت شما می توانید آن را در فصل های زمستان و پاییز بپوشید. با توجه به کیفیت خوبی که این نوع پارچه ها دارند، خرید دورس مردانه می تواند تا مدت ها نیاز شما را به این نوع البسه ها رفع کند.

 
رنج قیمتی در نظر گرفته شده برای خرید دورس مردانه آدیداس تا حد زیادی به جنس و کیفیت آنها بستگی دارد. به طور مثال می توان گفت البسه دورس مردانه در حدود ۹۹ هزار تا ۲ میلیون تومان هزینه دارد. با این حال مدل های متوسط و معمولی که در بازار ارائه می شوند، از ۲۰۰ الی ۴۰۰ تومان قیمت دارند. شما کاربران عزیز می توانید برای تهیه این کالا در انواع یقه های گرد و کش بافت و نیز انواع مدل های دورس مردانه آدیداس از سایت ما اقدام کنید.








 
لباس های دورس از جمله همین بلوز یکی از مناسب ترین انتخاب ها برای فصول سرد سال هستند. چراکه به خوبی از بدن در برابر هوای سرد جلوگیری میکند. برای دوخت پارچه دورس الیاف نخ را بوسیله الیاف پنبه به یک دیگر میدوزند. این امر سبب افزایش تراکم و ضخامت پارچه و در نتیجه گرم تر شدن لباس می شود.

این نکته را در نظر داشته باشید که خرید دورس مردانه با توجه به بافتی که دارد می تواند راحتی شما را در طول روز افزایش دهد. یکی از راه های تشخیص لباس دورس توجه به داخل آن ها است. همانطور که در تصاویر محصول نیز مشاهده می کنید در داخل این پلیور دورس مردانه نیز تارهای نخی می بینید و به وسیله دست قابل لمس هستند.

تفاوت پارچه دورس گلکسی و پارچه دورس پنبه در پشت پارچه است. در پشت پارچه دورس گلکسی به جای پنبه از فلامنت استفاده می شود و این پارچه گزینه مناسبی برای البسه ورزشی و سویشرت می باشد. در بافت پارچه دورس گلکسی از لاکرا نیز استفاده می شود. از پارچه دورس گلکسی با رنگ های روشن در تولید لباس کودک نیز استفاده می‌شود.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.